כל הרעיון הוא פרסום נכון ושיווק נכון של המוצר או העסק שלכם והנה עליתם על הגל הנכון .אך נותרת תמיד השאלה הלא פשוטה של איך עושים זאת נכון? איך מצליחים לשלב את סוג הפרסום עם המוצר שאותו אתם תרצו למכור ? איך להתאים את הפרסום שלכם לקהל היעד? ואיך לא לחרוג מהתקציב שהקצבתם לעצמכם על שיווק ופרסום?
מולטימדיה, כלומר גירוי כול החושים על מנת להחדיר את המוצר שלכם אל התודעה , פרסום ברדיו לגירוי שמיעתי ופרסום על גבי שלטי חוצות סטטיים או נעים, כמו פרסום על גבי אוטובוסים ומוניות לגירוי העין, פרסום בטלוויזיה הוא גירוי מולטימדיה אשר ניתן לשלב בו כאמור את חוש השמיעה וחוש הראייה גם יחד .
מולטימדיה היא היכולת לשלב כאמור בין מספר גירויים אשר יגרמו לציבור להתאהב ולרצות לרכוש את המוצר שלכם, לשם כך תזדקקו לאותם אנשי המקצוע הטובים והמנוסים ביותר אשר יגרמו למוצר או לעסק שלכם להיות אטרקטיבי יותר מתמיד.
עריכת ווידאו היא חשובה מאין כמותה בכול הקשור לפרסום רב חושי ,שם כאמור אנו נרצה לשלב בין הקול לתמונה בצורה הטובה ביותר. אז איך יודעים לעשות זאת נכון ? עריכת ווידאו היא עניין למקצוענים בלבד .
איך אבחר את חברת מולטימדיה לפרסום המוצרים שלי ?
ראשית כל חשוב מאוד להתאים ציפיות ולהבין היטב עוד בטרם תבחרו את חברת הפרסום שלכם כי אכן המוצר שלכם יקבל את הטיפול הטוב ביותר. במקרים של סרטוני ווידאו לפרסומות חשוב לוודא כי עריכת הווידאו היא לשביעות רצונכם.
על כן מוטב לראות את העבודה או להתייעץ עם לקוחות מרוצים ולהבין כי עריכת הווידאו היא אכן תשרת נאמנה את העסק שלכם.
מעבר לכך אין להתפשר על חברה אשר יש לה מגוון רחב מאוד של יכולות פרסום.
צ'ילי פרסום !
מולטימדיה היא המומחיות של חברת צ'ילי פרסום , במשך השנים התפתח תחום הפרסום בחברה, מפרסום על גבי אוטובוסים ומוניות לסוגים רבים של יכולות פרסום כמו פרסום באינטרנט ,פרסום בטלוויזיה או ברדיו וכולי.